Vill få ner bilen litegrann. Ungefär 3-4cm. Kapa känns så bonnigt. Så tänkte köpa sänkningssats.
Ska man köpa en sänkningssats alltså bara fjädrarna å smacka på de gamla fjäderbenen eller är det likabra att kosta på några kronor till och välja väghållningssats som är fjäderben +sänkningssats? osäker på om det blir svårt att byta fjädrar på benet.
Org dämparna lär ta slut lite fortare, men själv skulle ja bytt allt för då har man ju fina saker medans man själv har den Finns ju mkt billiga satser i tyskland
Org dämparna lär ta slut lite fortare, men själv skulle ja bytt allt för då har man ju fina saker medans man själv har den Finns ju mkt billiga satser i tyskland
Ahaa! funderar faktiskt mer åt hela paketet. Hitta detta på tradera rätt billigt tycker jag.
Litar inte riktigt på ebay ja hehe. så vågar inte beställa från tyskland.
Ska du ha bilen som året runt funkar coils ganska dåligt då aluminiumen ärjar fast.
Ja köpte av gullideckel till min förra, funka kanon
Hehe är året runt jag åker=) å åker endel grusväg. Hört att billiga collis blir apdålig väghållning på grus gämnfört med sänkningssfjädrar
valp2k skrev:
Dom som köpt d av verkar då vara nöjd. Men frågan är ju om man vill åka fort eller lågt å glida
Ahaa hehe. Jag vill ju somsagt bara få ner bilen några cm som jag skrev i trådstarten. Och pendlar 15mil om dagen, varav 3-4mil är grusväg. Så vill att ha liite väghållning å inte hoppa som en 15åring i en kapad 740:P och enligt rykten är säkningssatsen mer väghållig gämnfört med colisen i denna prisklass.
Dom som köpt d av verkar då vara nöjd. Men frågan är ju om man vill åka fort eller lågt å glida
Men har dessa de som bruksbilar året runt? Salt å skit på aluminium är ingen direkt hit. Ställmuttern kommer ärja fast på en vinter = hade lika gärna kunnatr köpt sportsats.
Så här såg min ut med 40/40 sänkningssats från Gullideckel (Ta Technix)
Man vill ha komfort (iallafall jag)
I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!
Men har dessa de som bruksbilar året runt? Salt å skit på aluminium är ingen direkt hit. Ställmuttern kommer ärja fast på en vinter = hade lika gärna kunnatr köpt sportsats.
Så här såg min ut med 40/40 sänkningssats från Gullideckel (Ta Technix)
Man vill ha komfort (iallafall jag)
Hur va det att åka en vinter sådär? hoppade du å flög som en 15åring i en a-traktor? är skeptiskt till colis att de rostar fast under vintern så kan man inte ställa upp/ner dom sen om man vill åka högre/lägre.
Hur va det att åka en vinter sådär? hoppade du å flög som en 15åring i en a-traktor? är skeptiskt till colis att de rostar fast under vintern så kan man inte ställa upp/ner dom sen om man vill åka högre/lägre.
Nej, de var faktiskt bekvämare på vintern Åkte ju med standard däck (175/70R13). De funka rätt bra faktiskt
I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!