Grattis!! Har du fått någon leveranstid? Jag går också i väntans tider, tillverkningsdag 26/9 leverans 3-4 v senare.
Jag har aldrig sett fram emot att bli äldre men just nu skulle jag vilja att tiden skenade.
Tack så mycket!.
Börjar tillverkas nästa vecka ( ingen aning viken vecka vi är i ) men planerad leveranstid är att jag ska få den sista veckan i oktober eller första veckan i november.