Tjenare, tänkte undra ifall någon vet hur listerna runt hjulhusen bak sitter på en golf 3'a.
För igår regnade det som fan så vattnet mer eller mindre slet loss listen, jag tryckte dit den men den sitter löst.
Så tänkte att jag skriver här och frågar ifall någon vet vart fästena sitter och vad det är för sorts fästen så jag inte tar sönder någonting när jag undersöker vidare.
Den övre niten hoppade ur på grund av att däcket har böjt upp den rostiga klena plåten då jag har så sänkt den så mycket det går utan att den tar i, sålänge jag undviker potthål och stora människor i baksätena
en annan nit har slitit sönder rosten, en annan har hoppat ur hålet och den sista sitter som den ska.
Får limma listen själv och skita i rosten, det är för mycket för att göra något åt, i alla fall för mig i nuläget..
Men det är typ min bil i ett nötskal, den är fin på det man ser direkt, men när man börjar kolla på lite dolda ställen så kryper det farliga sakta men säkert fram...
Synd på sån bil. Mk3 16v växer absolut inte på träd. Jag tog bort mina skärmbreddare efter 17 år. Om man bortser från nederkant av framskärmarna som var helt bortruttna var detta allt:
I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!