Hej.
Som vissa av er vet så gick min drivaxel sönder på min golf iv R32 och nu tänkte jag köpa en ny. Men vet inte riktigt var jag ska köpa den. Någon som vet?
Spelar ingen roll om det är ifrån utlandet eller Sverige.
Drivknuten.se??? Jag är inte säker att de finns till R32. Men dom hade komplett axel med både inre och yttre knut (2022kr med frakt) till min 1,9tdi 4Motion, på tal om bakhjulsdrift. De var min golf ett tag å de var samma problem dom du har, trasig drivaxel.
Hej. Ja såg det nyss också, men jag behöver hela drivaxeln så den biten räcker inte. Har letat som en galning och kan inte hitta nån direkt på Ebay.se.
Men hör du med drivknuten.se om dom inte har eller kan skaffa drivaxel med, framgår dock inte på hemsidan om denna finns till den modellen bara..
Hittade bara en. Men inte säkert han skickar till Sverige men har släng iväg ett mail. Om jag köper en begagnad så blir det att byta till nya damasker och fett.
I minst 9 av 10 fall där dessa påstår inte skicka till Sverige har sedan självklart gjort det.
Förmodligen är det så att då dessa säljare lägger in sina annonser "glöms" detta bort att klicka i att det även är möjligt att skicka till utlandet.
Visst är det begagnad knut som drivaxel så kosta som sagt på ny damask som fett så håller det sedan länge.