Halå! Nu när vintern har tågat in så märker jag att handbromsen måste spännas ganska rejält för att få till dom dära fina ställen..
Såå.. Hur gör man? Har aldrig gjort detta förrut så beskriv grundligt är ni snälla. Spänner man inne i kupen om man lyfter bort plasten runt handbromshandtaget? Eller spänner man på vajern?
Som sagt.. Hjälp mig. Posta gärna bilder och beskriv utförligt!
Hej jag spände min hb genom att ta bort den bakre askkoppen och det lilla prylfacket allt detta sitter bakom hb.Där med blottar sig hb vajrarnas spänfästen.Jag har en handbok i pdf format om du vill ha men jag vet inte om den går in på just det här området
Hej jag spände min hb genom att ta bort den bakre askkoppen och det lilla prylfacket allt detta sitter bakom hb.Där med blottar sig hb vajrarnas spänfästen.Jag har en handbok i pdf format om du vill ha men jag vet inte om den går in på just det här området
Lossa hela mittkonsolen det är inte svårt,sitter 2st skruvar på var sin sida väselspaken på sidan med en plastplupp utanpå och sen sitter de 2st i hålen rakt ner under askkoppen bak sen är den lös att trixa loss sen spänner du muttrarna tills du är nöjd