Forum - Golf 3 (92-99) - Skrapar när man lägger i tvåan

InoXen
Golf 3 TD Ort: Kungsör
Ons 09 apr 2014 2:07 Svara med citat
Som topic lyder så skrapar de i växellådan om när man växlar till 2:an. Om man drar spaken lite mot 4 när man lägger i 2:an så skrapar den inte. vad kan de vara för fel? Det gäller en golf 3 TD 1993