InoXen
Golf 3 TD Ort: Kungsör |
| Ons 09 apr 2014 2:07 |
|
| Som topic lyder så skrapar de i växellådan om när man växlar till 2:an. Om man drar spaken lite mot 4 när man lägger i 2:an så skrapar den inte. vad kan de vara för fel? Det gäller en golf 3 TD 1993
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|