Nytt fenomen efter att jag tvättade bilen (med underedestvätt)).
När jag bromsar och ska sen accelerera, lägger i ettan och släpper på kopplingen så knackar det en/två gånger. Låter exakt som när handbromsen hakat upp sig fast nu är det i framvagnen. Händer då och då.
Har vickat på motorn, allt ser bra ut.
Kan det vara tändprolem? Men det låter annorlunda, precis som slöa fast rostade bromsar som släpper. Men endast vid ettan och endast om jag trycker lite på gasen.