Det finns 2st tempgivare för motorstyrningen
en sitter troligen vid isprutningsventilen den andra känner av kylarvätskan (blå), båda ska vara på ca 2,2 kohm vid 25C+
toffe94 skrev:
Jaha! vart håller den hus då?
som en gammal VW-slogan på dom luftkylda motorerna tid: det som inte finns kan ej heller gå sönder
En VW går aldrig sönder, den upphör bara tillfälligt att fungera
Vad är det den givaren på undersidan känner av då? för det sitter ju tre stycken på samma ställe, en blå till kylarvätskan som sagt och en röd precis jämte, sen är det en till på samma slang fast undersidan?