Xplajn
Golf 3 1.8 - 97 Ort: Alingsås |
| Lör 12 apr 2014 14:59 |
|
| Ska innre drivknuten dras med moment eller bara dras åt utan?
|
|
valp2k
Golf 4 2.8 4M/R32/TDI 4M Ort: Piteå |
| Sön 20 apr 2014 10:51 |
|
Ska eg dras med moment men jag drar åt allt som går med spärrskaft. Brukar sitta så djävulskt annars om man ska lös med den igen å byta knut eller nå
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|