Kan den verkligen finnas kvar hos återförsäljare? Får prova att ringa på måndag.
Får hålla ögonen öppna på skrotarna.
Se där ja petta. Köpte en oxå för drygt ett år sedan av nån här på forumet, men dum som jag var sålde jag med den med bilen . Om du får för dej att sälja den där, kanske du kan säga till isåfall. Man kanske kan få be om ett art.nr om?
Kan den verkligen finnas kvar hos återförsäljare? Får prova att ringa på måndag.
Får hålla ögonen öppna på skrotarna.
Se där ja petta. Köpte en oxå för drygt ett år sedan av nån här på forumet, men dum som jag var sålde jag med den med bilen . Om du får för dej att sälja den där, kanske du kan säga till isåfall. Man kanske kan få be om ett art.nr om?
De är ju de, ha kvar eller göra sej av Behövde en förra gången eftersom nån ryckt stereon. Så istället för att sätta dit en ny smacka ja dit luckan för å slippa köpa fler stereos åt buset.
Art.nummer: 1H0 857 231 (så luckan är till en MK3, men de är exakt samma mått, bara utseendet skiljer).
I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!
Ja det är ju inte så kul att sponsra dom. Finns ju roligare att lägga pengarna på.
Tackar så mycket för art.nr .Googlade man art.nr så verkar det som den finns hos återförsäljare fortfarande, får helt enkelt ringa och kolla me dom imorn.
Ringde till återförsäljaren här i byn idag, och döm om min förvåning när den fortfarande gick att beställa . Så nu är en alldeles nyer o fin på väg hem från Tyskland