homestream
Golf 7 GT 1,4 TSI 140 -15 Ort: Enköping |
| Tis 28 okt 2014 18:50 |
|
Hej!
Ny här, med en nyköpt Golf GT!
Jag har efter bytet iPhone 5 -> 6 fått problem med att handsfreen kopplar ner sig hela tiden.
Anslutningen loopar var 10:e sekund ungefär. Ansluten, borta, ansluten, borta.. Sjukt irriterande.
Har efter lite googlande sett att det är fler som har samma problem på diverse forum..Frågan är om det är bilen eller, telefonen som behöver uppdateras, har nyligen installerat iOS 8,1 men det löste inte problemet..
Någon annan här som har upplevt detsamma?
|
|
Braigaanton
Golf 7 1.6 TDI - 14 Ort: Göteborg |
| Ons 29 okt 2014 8:36 |
|
| homestream skrev: | Hej!
Jag har efter bytet iPhone 5 -> 6 fått problem med att handsfreen kopplar ner sig hela tiden.
Anslutningen loopar var 10:e sekund ungefär. Ansluten, borta, ansluten, borta.. Sjukt irriterande.
Har efter lite googlande sett att det är fler som har samma problem på diverse forum..Frågan är om det är bilen eller, telefonen som behöver uppdateras, har nyligen installerat iOS 8,1 men det löste inte problemet..
Någon annan här som har upplevt detsamma? |
Precis samma sak för mig!
|
|
D.a.n.i.e.l
Golf 8 GTI Ort: Tidaholm |
| Tis 09 dec 2014 14:04 |
|
| Fan. Just beställt en iphone 6. Åtrkommer med rapport här då....
|
|
Håkke
Golf 7 Alltrack17 Ort: Timrå |
| Tis 09 dec 2014 20:50 |
|
| Jag har iphone 6 och det fungerar problemfritt
|
|
Sodan
Golf 7 1.2 TSI 105 Masters Ort: Stockholm |
| Ons 10 dec 2014 10:37 |
|
| homestream skrev: | Hej!
Någon annan här som har upplevt detsamma? |
Hej,
Hade precis det där problemet när jag bytte till Iphone 5. Bytte lur men problemet kvarstod. Testade återställa och den funkade bättre. Tyckte mig kunna konstatera att det slutligen hade med min Truecaller telefonpost i adressboken. Har inte haft problem sedan jag tog bort den. Sjukt irriterande
|
|
D.a.n.i.e.l
Golf 8 GTI Ort: Tidaholm |
| Sön 14 dec 2014 17:11 |
|
| Verkar funka, men inga "skivomslag" när lan spelar spotify nu heller....
|
|
mtb
Golf 7 1.2 TSi Ort: Helsingborg |
| Fre 26 dec 2014 23:11 |
|
| Sodan skrev: | Hej,
Hade precis det där problemet när jag bytte till Iphone 5. Bytte lur men problemet kvarstod. Testade återställa och den funkade bättre. Tyckte mig kunna konstatera att det slutligen hade med min Truecaller telefonpost i adressboken. Har inte haft problem sedan jag tog bort den. Sjukt irriterande |
Jag hade också detta problem. Löste sig även för mig när jag tog bort Truecaller kontakten som innehöll flera hundra telefonnummer.
|
|