Klokkerholm som gör typ 90% av alla repo kaross delar är okej passform men långt ifrån optimal kvalitén kan vara svajig men är oftas okej. De resternade är svårt att säga något om efter som att de går under noname kategorin.
Klokkerholm plåt är gjord i taiwan nu för tiden (satt ett litet kistermärke med taiwan) beställde en framskärm till min golf 4 jag lämna tillbaka den och köpte orginal
Som jag har förstått de (efter ha talat med en skadereparatör) beror de usla passformerna på att de är gamla verktyg de pressar ekonomiplåten med. Vilket gör att passformen blir ingen aningens, inte original.
Har inte köpt så mycket av han än, men servicen är outstandig. Ska tydligen va bra plåtgrejer: http://oemandmore.co.uk/
EDIT: Såg nu i efterhand att han inte verkar ha plåt till MK2. Men han är inte omöjlig, de som inte finns fixar han (av erfarenhet).
I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!
Av min erfarenhet med luftkylt så är Klokkerholm helt värdelösa...
Men jag kan ju säga att jag inga problem att svetsa tex en ny kant på en framskärm men det skulle ju såklart vara skönt att köpa en helt ny framskärm som passar bolt on...
Jag kom nu på att jag har köpt en Repop del... en grill till en MK2, den satt tight kan jag lova! Helt omöjligt att få dit utan smärrevåld.
Men inga modifikationer men den satt där den satt när man var klar...