Forum - Golf 7 (13-19) - Röststyrning Navigation Discover Pro

Burp
Golf 7 1.4 GT TSI Kombi Ort: Örebro
Sön 25 jan 2015 15:07 Svara med citat
Sitter och funderar på vilka tillval jag ska ha och blev sugen på Navigation Discover Pro med röststyrning. Nån som har den eller vet om röststyrningen fungerar på svenska ?
Marwin88
Golf 7 R SC Ort: Hallstahammar
Mån 26 jan 2015 18:03 Svara med citat
Jupp fungerar på svenska.
Burp
Golf 7 1.4 GT TSI Kombi Ort: Örebro
Mån 26 jan 2015 18:21 Svara med citat
Tack!
Gilberto
Golf 7 1.4 TSI HighlineDSG Ort: Danmark
Tor 29 jan 2015 12:24 Svara med citat
Hej!
Jag bor i Danmark och har Discovery Pro. Den kan bara förstå Engelska och Tyska. Och framförallt kan den inte navigera i Skandinavien via röststyring. Så var säker på att det fungerar i en Golf 7 i Sverige innan du bestämmer dig...
Marwin88: kan du säga en adress på svenska i Sverige och så förstår den dig?

“Life is a disease: sexually transmitted, and invariably fatal.”
- Neil Gaiman --
Marwin88
Golf 7 R SC Ort: Hallstahammar
Lör 31 jan 2015 11:07 Svara med citat
Gilberto skrev:
Hej!
Jag bor i Danmark och har Discovery Pro. Den kan bara förstå Engelska och Tyska. Och framförallt kan den inte navigera i Skandinavien via röststyring. Så var säker på att det fungerar i en Golf 7 i Sverige innan du bestämmer dig...
Marwin88: kan du säga en adress på svenska i Sverige och så förstår den dig?

Det har jag inte testat dock har jag bara testat säga "Navigation "Musik" "Telefon" och "Ring" och de funkar på svenska, jag pratade med säljaren innan jag fick min bil och även han sa att det var på svenska.
Jag är desvärre inget fan av röststyrningen så jag föredrar knapparna.
Gilberto
Golf 7 1.4 TSI HighlineDSG Ort: Danmark
Sön 01 feb 2015 11:33 Svara med citat
Jag har just testat att säga en adress i Sverige (från Köpenhamn) och det fungerade! Det är bara adresser i DK som inte förstås av den. Nog ett svek från den Danska importören, tyvärr. Inte för att jag heller är fan av det men det imponerer ju på vänner och familj... Smile

“Life is a disease: sexually transmitted, and invariably fatal.”
- Neil Gaiman --