Labbade lite mer med radion idag och till min förvåning är kanalikonerna vad jag tycker inte alls sammankopplade till stationen. Ser mer ut som fel ikoner kommer mot kanalerna. Varken NRJ, SR eller Mix Megapol får jag upp någon rimlig ikon på. Ser mer ut som nåt Östeuropeiskt?! Känner ni igen detta?
Jag fick ladda upp kanalikoner själv i radion via SD-kort. VW Sverige kunde inte ens bistå med en samling loggor, dessa fick jag leta reda på själv. Men det blev bra
Labbade lite mer med radion idag och till min förvåning är kanalikonerna vad jag tycker inte alls sammankopplade till stationen. Ser mer ut som fel ikoner kommer mot kanalerna. Varken NRJ, SR eller Mix Megapol får jag upp någon rimlig ikon på. Ser mer ut som nåt Östeuropeiskt?! Känner ni igen detta?
Jag har oxå funderat på hur detta funkar! Dom golf bilar jag provkört har några ikoner. Hur lägger man till dom? Hittar radion vissa ikoner själv?? Eller måste man göra som ni säger att föra över det? Har bilhandlarna sutit och lagt in ikonerna tror ni?
Det verkar vara "samma" bilder som jag hittat tidigare via Google, fast i en samlad form. Mycket trevligt att de lagt upp det till slut
Jag hade gett upp hoppet...