Jag köpte mig en Golf GTI i nov och är mycket nöjd. Problemet jag nu står inför är att jag efter köpet av bil fått den otroligt roliga nyheten att jag bli farsa!
Är det någon där ute som har erfarenhet att äga en Golf(inte SC) och livet som småbarnspappa? Att jag får ner en barnvagn vet jag men rent praktiskt, funkar det eller måste jag sälja min pärla och skaffa kombi? Jag vill gärna inte sälja min pärla.. köpte den 6 mån begagnad... Bilen har allt utom tonade rutor och eluppvärmd ratt och framruta = tror bilen har utr för ca 140 kakor och är lite av min drömbil!
//Kristoffer
Smurfen Moderator Donator 50 Ingen VW Ort: Utomlands
Fre 10 apr 2015 14:00
Gick det också. Sedan beror det på vilken vagn och hur man vill leva.
Vi har en passat kombi och jag min lilla golf 4: Liggvagnen var lite stor men det gick.
Den används ju tyvärr väldigt kort tid oftast. Men med vagn matkassar semesterpackning då blir det trångt.
Så frågan är ju hur du kommer använda dig av bilen.
Ungefär samma historia här dock beställde en helt ny. Vi har en brio smile som den heter, och det funkar kanon. Tänk på att sänka bagaget till lägsta möjliga så får du ännu mer utrymme plus att man får ta bort hatthyllan men det gör ju inget när man har tonade rutor. Lycka till med allt!