Forum - Golf 7 (13-19) - Är det någon som har Iphone uttag i sin golf ?

creasy
Golf 7 Ort: Norrköping
Mån 08 jun 2015 20:39 Svara med citat
Någon som har problem med sin Iphone 6 till IPhone uttaget ?
Örjan-Visby
Golf 7 1,4 Tsi 140 GT Ort: Gotland
Mån 08 jun 2015 22:50 Svara med citat
Jo jag har, men vad för fel menar du?

Golf 1,4 Tsi GT 2015
Porsche Boxster S 2013
creasy
Golf 7 Ort: Norrköping
Mån 08 jun 2015 23:16 Svara med citat
Örjan-Visby skrev:
Jo jag har, men vad för fel menar du?
. Jag har en gammal kabel som gjorde till iPhone 4. Så jag får sätta en adapter på den som funkar till sexan. Den slår ut min bil stereo. Skärmen blir svart. Går intre trycka i gång stereon då. Heller säger han inte har någon program vara till navigator. Jag köpte ny original kabel till min iPhone sex till bilen. Då ville den ansluta hela tiden. Jag undrar om flera har samma problem som mig.?