Forum - Golf 4 (98-04) - Problem med vindrutetorkarna

Jison
Golf 4 1.6 -99 Ort: Falköping
Sön 16 dec 2007 18:11 Svara med citat
Mina vindrutetorkare går inte att stänga. När jag har i det läge som dom ska vara avstängda på, så går dom ändå. Confused Nån som vet var problemet ligger?
mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Sön 16 dec 2007 18:52 Svara med citat
Det har varit uppe förut. dock inte på mk4 va jag vet. men sök, kanske kan ge nått Regular Smiley

mk2 vr6