slowjamz
Golf 7 1.4 Ort: Göteborg |
| Ons 15 apr 2015 8:45 |
|
| Någon som vet vad man gör ? jag har en iphone 6 och så fort jag försöker synka mina telefonkontakter så kommer de bara ett meddelande som säger att den försöker synka kontrollera med din mobila enhet ........ och den laddar i evigheter men ingenting händer. tacksam för hjälp om någon vet
|
|
Onebuying
Golf 7 TSI 140 GT -14 Ort: Linköping |
| Ons 15 apr 2015 11:15 |
|
Hej!
Har du någon app i telefonen som sparat ner en kontakt med massor av telefonnummer till exempelvis telefonförsäljare? Ett exempel är TrueCaller. Fick tipset av någon här på forumet att radera den kontakten ur telefonboken när jag hade ett liknande problem, vilket fungerade fint. Lycka till!
Henrik
|
|
slowjamz
Golf 7 1.4 Ort: Göteborg |
| Ons 15 apr 2015 14:00 |
|
| Onebuying skrev: | Hej!
Har du någon app i telefonen som sparat ner en kontakt med massor av telefonnummer till exempelvis telefonförsäljare? Ett exempel är TrueCaller. Fick tipset av någon här på forumet att radera den kontakten ur telefonboken när jag hade ett liknande problem, vilket fungerade fint. Lycka till!
Henrik |
Ja faktiskt det har jag. Ska testa detta senare tack
|
|
Blackbird1100xx
Golf 7 SC TDI GT Ort: Uppsala |
| Ons 15 apr 2015 18:33 |
|
Det kommer ingen fråga i telefonen när synkningen startar som frågar om du vill tillåta detta? Så var det med android, och jag har för mig att man kunde bocka i något i stil med "tillåt alltid att denna enheten..."
Detta var det första säljaren visade mig när jag hämtade bilen
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|