Sökte men hitta inget här(kanske jag som ser dåligt). Men undrar vad det är för lampa som sitter i parkeringsljuset
på bilar med xenonljusen? Länkar till en som bytt i sina till lite starkare. Tycker det ser lite najs ut ^^
Står ju vad lampan heter, men är det nått man kan hitta i Sverige ?
Jag har letat i stort sett hela Europa men länken ludde28 givit ovan är nog det bästa alternativet. Som, för övrigt, fungerar utmärkt. Fin service även om det tar litet tid att få grejorna hem... 2 veckor normalt.
Vad jag mest undrar (liksom en kommentar under videon på YT) är hur han får speglarna att fällas ut när han öppnar låset med fjärrkontrollen!? Mina fälls ut när jag startar motorn.
Någon som vet hur man gör det? Kanske det ska kodas...?
Gilberto
Är det originalljus på bilen i videon? De yttre U-en tänds ju aldrig..? Det är ingen äkta R iaf. R-line kanske, jag har aldrig kollat så noga på en sån.
Ja sedär, tyckte det lös i led:en. Men antar att det kanske inte funkar då? För inte ens engströms här visste vad det var för lampa som sitter i parkeringsljuset ^^
.....Vad jag mest undrar (liksom en kommentar under videon på YT) är hur han får speglarna att fällas ut när han öppnar låset med fjärrkontrollen!? Mina fälls ut när jag startar motorn.
Någon som vet hur man gör det? Kanske det ska kodas...?
Gilberto
Mina fälls ut när jag låser/låser upp. Det ska gå att ändra via inställningarna. Kom inte ihåg exakt var, men tror det var under Ljus och speglar.
inte ens engströms här visste vad det var för lampa som sitter i parkeringsljuset
Jag tror p-lampan sitter på det här kretskortet (eller iaf drivs av det):
Svårt att se men jag tror att om man tar loss strålkastaren så kommer man åt att snäppa loss kretskortet.
Jag tror p-lampan sitter på det här kretskortet (eller iaf drivs av det):
Svårt att se men jag tror att om man tar loss strålkastaren så kommer man åt att snäppa loss kretskortet.
Titta där! Men vettfan om man vågar plocka bort o titta
Kom att tänka på om det inte är bixenon utan LED DRL, som visas i videon ovan.
Har aldrig sett sådana lyktor live och har inte lyckats få nån säker info om dessa lyktor.
Lyktorna ser ut som "vanliga" bixenon, men ingen "U" är i bruk, alla är fake.