G10
Golf 7 TDI 1,6 DSG -15 Ort: Luleå |
| Lör 16 maj 2015 11:38 |
|
| Jag reste i Finland för några dagar sedan och såg en annons i en kvällstidning där Volkswagen i Finland just nu har en kampanj där man bjuder på DSG lådan till en ny Golf. Kanske något som kommer till Sverige, någon som vet?
|
|
Patrick44
Golf 7 2,0 GTD Dsg -18. Ort: Sigtuna |
| Lör 16 maj 2015 12:41 |
|
| Finns på deras hemsida. Men bilarna kostar lite mer istället.
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|