AzraK
Golf 6 TDI -11 Ort: Stockholm |
| Lör 06 jun 2015 13:04 |
|
Tjabba forumet!
Höll på att parkera min golf mk6 och från ingenstans dog den, gick inte att starta igen heller. Fick hjälp av en trevlig kille att putta in den till en parkeringsplats sen sa han att bilen kanske bara ska återställa sig och att jag ska testa om en kvart. Så sant, gick och handla och när jag kom tillbaka gick den igång igen! Men vad kan detta bero på?
mvh en förvirrad grabb!
|
|
candyweiss
Donator 100
Tiguan II 2.0 tsi Ort: Svedala |
| Sön 07 jun 2015 10:45 |
|
| AzraK skrev: | Tjabba forumet!
Höll på att parkera min golf mk6 och från ingenstans dog den, gick inte att starta igen heller. Fick hjälp av en trevlig kille att putta in den till en parkeringsplats sen sa han att bilen kanske bara ska återställa sig och att jag ska testa om en kvart. Så sant, gick och handla och när jag kom tillbaka gick den igång igen! Men vad kan detta bero på?
mvh en förvirrad grabb! |
Förstår att du är förvirrad, för det var lögn, en bil återställer sig aldrig. Du har haft något annat problem med bilen som jag inte har något svar på.
|
|
AzraK
Golf 6 TDI -11 Ort: Stockholm |
| Sön 07 jun 2015 10:59 |
|
| candyweiss skrev: | | Förstår att du är förvirrad, för det var lögn, en bil återställer sig aldrig. Du har haft något annat problem med bilen som jag inte har något svar på. |
Aa okej, hjälper förvirringen lite haha, har hört två saker, att det aningen är batteriet som spökar eller glapp i något styrdon.
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|