. Jag har en gammal kabel som gjorde till iPhone 4. Så jag får sätta en adapter på den som funkar till sexan. Den slår ut min bil stereo. Skärmen blir svart. Går intre trycka i gång stereon då. Heller säger han inte har någon program vara till navigator. Jag köpte ny original kabel till min iPhone sex till bilen. Då ville den ansluta hela tiden. Jag undrar om flera har samma problem som mig.?