Någon som kan hjälpa mig var adaptern till släpbelysningen är gömd när man hämtar ut en ny bil från fabrik?
Morsan köpte en golf 7:a för något år sedan och vi kunde inte hitta var den fanns. Sen åkte de ner till handlaren och de visade henne var den fanns och den fanns där. Problemet är att vi ska dra släp nu igen och har glömt var det va de gömt den från fabrik!
Någon som vet så vore jag väldigt tacksam...
Den ingick inte när jag hämtade ut min bil i april, men jag fick med en gratis av bilförsäljaren, Annars finns de att köpa på t.ex. Jula för en billig peng.
Någon som kan hjälpa mig var adaptern till släpbelysningen är gömd när man hämtar ut en ny bil från fabrik?
Morsan köpte en golf 7:a för något år sedan och vi kunde inte hitta var den fanns. Sen åkte de ner till handlaren och de visade henne var den fanns och den fanns där. Problemet är att vi ska dra släp nu igen och har glömt var det va de gömt den från fabrik!
Någon som vet så vore jag väldigt tacksam...
Min låg i facket under bagaget( under höj och sänkbara golvet i bagaget). Den är liten och bara några cm och vrids fast i fästet/kopplingen som sitter på dragkroken.
Det borde ju ingå när man köper en bil med dragkrok.
Vet att hon fick en till bilen när hon köpte den, men sen la hon den på samma ställe som hon tog den på och det har de naturligtvis glömt nu, var det va. Det va ett ganska lurigt ställe vill jag minnas.
Jag har letat igenom alla fack och skrymslen jag kunde hitta. Slog mig nu att det kanske skulle kunna vara i handskfacket.. Hoppas..