Forum - Golf 7 (13-19) - Fejkade ärenden

Pops
Ingen VW Ort: Malmö
Lör 17 okt 2015 11:44 Svara med citat
Efter 10 mån med Golfen kommer jag fortfarande på mig själv med påhittade "viktiga" ärenden bara för att komma ut och åka lite. Regular Smiley

Någon annan?

Senast ändrad Lör 17 okt 2015 14:56, ändrad totalt 1 gång
Golf GT 2015
Golf 7 GT 1,4 Ort: Eskilstuna
Lör 17 okt 2015 12:03 Svara med citat
Pops skrev:
Efter 10 mån med Golfen kommer jag forfarande på mig själv med påhittade "viktiga" ärenden bara för att komma ut och åka lite. Regular Smiley

Någon annan?
Citat:

Hej jag har precis samma missbruk som du, hämtade nya golfen i mitten av mars 2015.
Har till och med åkt ut sent på kvällen för att testa ljusen.
Ronny
Peter_senior
Golf 7 Alltrack -18 Ort: Halmstad
Lör 17 okt 2015 13:11 Svara med citat
Very Happy Very Happy Very Happy . Så är det faktiskt. Eftersom jag cyklar till jobbet 3-4 dgr i veckan så blir det en tur då och då med mer eller mindre viktiga ärenden som mål. Får nog medge att det är lite "barnsligt" för att vara en man i min ålder.

Tydligen inte ensam om det...

Seat Leon Cupra R -18 / Golf Alltrack 1.8 TSI DSG -18 / Skoda Fabia -18
Blackbird1100xx
Golf 7 SC TDI GT Ort: Uppsala
Lör 17 okt 2015 13:18 Svara med citat
Peter_senior skrev:
Very Happy Very Happy Very Happy . Så är det faktiskt. Eftersom jag cyklar till jobbet 3-4 dgr i veckan så blir det en tur då och då med mer eller mindre viktiga ärenden som mål. Får nog medge att det är lite "barnsligt" för att vara en man i min ålder.

Om man hade haft Golf R så... Thumbs up
Pops
Ingen VW Ort: Malmö
Lör 17 okt 2015 14:43 Svara med citat
Peter_senior skrev:

Inte alls barnsligt! Bara ett bevis på att man har levande sinnen vilket verkligen behövs i den på många sätt sjuka värld vi lever i idag Think
Peter_senior
Golf 7 Alltrack -18 Ort: Halmstad
Lör 17 okt 2015 15:27 Svara med citat
Pops skrev:
Inte alls barnsligt! Bara ett bevis på att man har levande sinnen vilket verkligen behövs i den på många sätt sjuka värld vi lever i idag Think

Att ha lite barnasinne kvar är nog inte fel. Det blir ju helt klart roligare att leva då Dancing !

Seat Leon Cupra R -18 / Golf Alltrack 1.8 TSI DSG -18 / Skoda Fabia -18
candyweiss
Donator 100 Tiguan II 2.0 tsi Ort: Svedala
Sön 18 okt 2015 13:47 Svara med citat
Pops skrev:
Efter 10 mån med Golfen kommer jag fortfarande på mig själv med påhittade "viktiga" ärenden bara för att komma ut och åka lite. Regular Smiley

Någon annan?

Kanske dags att byta ut partnern Laughing