Efter 10 mån med Golfen kommer jag forfarande på mig själv med påhittade "viktiga" ärenden bara för att komma ut och åka lite.
Någon annan?
Citat:
Hej jag har precis samma missbruk som du, hämtade nya golfen i mitten av mars 2015.
Har till och med åkt ut sent på kvällen för att testa ljusen.
Ronny
. Så är det faktiskt. Eftersom jag cyklar till jobbet 3-4 dgr i veckan så blir det en tur då och då med mer eller mindre viktiga ärenden som mål. Får nog medge att det är lite "barnsligt" för att vara en man i min ålder.
Tydligen inte ensam om det...
Seat Leon Cupra R -18 / Golf Alltrack 1.8 TSI DSG -18 / Skoda Fabia -18
. Så är det faktiskt. Eftersom jag cyklar till jobbet 3-4 dgr i veckan så blir det en tur då och då med mer eller mindre viktiga ärenden som mål. Får nog medge att det är lite "barnsligt" för att vara en man i min ålder.
Tydligen inte ensam om det...
Inte alls barnsligt! Bara ett bevis på att man har levande sinnen vilket verkligen behövs i den på många sätt sjuka värld vi lever i idag