Forum - Golf 7 (13-19) - LED-bakljus

Helmut.K
Ingen VW Ort: Köping
Tis 26 jan 2016 16:16 Svara med citat
Vilka modeller har LED-bakljus som standard?

Min beställda Alltrack har mörkröda bakljus enligt specifikationen men det står inget om det är LED-ljus så jag antar att det är vanliga glödlampor i bakljusen. LED fanns heller inte som tillval till min bil, vad jag kan minnas. Nummerskyltsbelysningen ska dock vara LED

Egentligen ingen viktig fråga för min del men ändå Very Happy
candyweiss
Donator 100 Tiguan II 2.0 tsi Ort: Svedala
Tis 26 jan 2016 16:22 Svara med citat
Helmut.K skrev:
Vilka modeller har LED-bakljus som standard?

Min beställda Alltrack har mörkröda bakljus enligt specifikationen men det står inget om det är LED-ljus så jag antar att det är vanliga glödlampor i bakljusen. LED fanns heller inte som tillval till min bil, vad jag kan minnas. Nummerskyltsbelysningen ska dock vara LED

Egentligen ingen viktig fråga för min del men ändå Very Happy

Läs senaste inläggen i denna tråden http://www.volkswagengolf.se/viewtopic.php?t=37092
Helmut.K
Tis 26 jan 2016 16:36 Svara med citat
Linkan86 skrev:
Alla Golf med LED-bakljus har LED-skyltbelysning som standard och alla Golf SC har LED-skyltbelysning som standard Thumbs up

Ja, men det svarade väl inte på min fråga?

"Alla Golf med LED-bakljus har LED-skyltbelysning som standard och alla Golf SC har LED-skyltbelysning som standard"

Alla Golf SC har ju skyltbelysning i LED som standard men vilka har LED-bakljus som standardutrustning?
Någon som vet?
Johan B
Golf 7 SC TSI150 GT DSG Ort: Göteborg
Tis 26 jan 2016 18:34 Svara med citat
Helmut.K skrev:
Ja, men det svarade väl inte på min fråga?

"Alla Golf med LED-bakljus har LED-skyltbelysning som standard och alla Golf SC har LED-skyltbelysning som standard"

Alla Golf SC har ju skyltbelysning i LED som standard men vilka har LED-bakljus som standardutrustning?
Någon som vet?

Tillval på 5d och standard på R 5d. Finns ej till SC.
Helmut.K
Tis 26 jan 2016 21:31 Svara med citat
Då förstår jag varför det inte ens fanns som tillval till min bil. Tack för informationen Johan!
Marwin88
Golf 7 R SC Ort: Hallstahammar
Tor 28 jan 2016 8:23 Svara med citat
Om jag köper led bakljusen kommer dem passa min kombimodell?
jimel
Golf 7 Ort: Strängnäs
Tor 28 jan 2016 11:49 Svara med citat
NEJ
Marwin88
Golf 7 R SC Ort: Hallstahammar
Tor 28 jan 2016 12:11 Svara med citat
Fan Sad