Hej
Fått larm på panelen i bilen att batteriet i nyckeln behöver bytas redan efter 14 månade. Någon som varit ute för det? Ingår det i serviveavtalet. Vet att det är småpengar, men har man serviceavtal borde det vår ingå? Har ej provat med min handlare ännu eftersom det felet dök upp igår.
Hej
Fått larm på panelen i bilen att batteriet i nyckeln behöver bytas redan efter 14 månade. Någon som varit ute för det? Ingår det i serviveavtalet. Vet att det är småpengar, men har man serviceavtal borde det vår ingå? Har ej provat med min handlare ännu eftersom det felet dök upp igår.
Hände för mig också på båda nycklarna (har alternerat), måste vara ett kasst batteri från fabrik. Är inte många kronor och lätt att byta, tror inte du har nåt att hämta på garantin.
Hej
Låter som att du har Keyless Access. Det drar en hel del batteri.
Har själv fått byta batteri två gånger på tre år.