Tja! Undrar om de ä nån som har samma syndrom på sitt centrallås.
När man låser på förarsidan så låser sig bara den dörren,men låser man på passagerar sidan så funkar de som de ska... Och låser man innifrån så låser sig alla utom förardörren ...
Ja de går men jag har inget bra svar på hur för jag hade flyt när jag fixade min och råkade komma när 2 stift med mejseln så de funkade sen lödde jag en bygel över bara
Tja! Undrar om de ä nån som har samma syndrom på sitt centrallås.
När man låser på förarsidan så låser sig bara den dörren,men låser man på passagerar sidan så funkar de som de ska... Och låser man innifrån så låser sig alla utom förardörren ...
Tacksam för hjälp=)
Jag hade samma problem med min förra bil, när jag låste på insidan, genom centrallåset så låstes alla dörrar men sen åkte förrardörren upp igen, den andra var fortfarande nere.
Det var låskisten som var sönder helt enkelt skulle kosta ca: 5000:- på VAG att byta.