Funderar på att köpa en Haynes manual och ser att de har en online version. Men som jag förstår det måste man då köpa boken varje år för att ha tillgång till den? Vad jag ser är det ingen pdf bilaga som går att ladda ner. Eller har jag förstått allt fel?
Att där är färgbilder på online versionen tycker jag gör mycket. Men är inte sugen på att betala pengar varje år för en manual.
Hej
Köpte ett program ELSAWin på Ebay med manualer till alla wv audi skoda från 1995-2015 för 200kr
o där kan man hitta allt från rep,el o service beskrivningar.. Står att det är original men det är naturligtvis kopior 8 dvd med 78 gb
Hm......får klura lite på hur jag gör. Lutar lite att jag kör på haynes online manual. Sen gör jag skärmdumpar på alla sidor och gör mig en egen manual i pdf format. Kommer ta sin tid men sedan får jag allt i färg och det går att söka på allt.
Blev att jag köpte Haynes bok på ebay enligt länken ovan, tack:). Har deras böcker på alla bilar jag haft så kändes dumt att frångå ett vinnande koncept.
Dagen efter blev jag dock sugen på att köpa ELSAWin med så det har jag med gjort. Så nu kommer jag snart ha lite litteratur om Golfen här hemma:).