Har ju cirkulerat lite bilder möjliga updateringar av 7an men just spekulationer.
Snubblade över dessa som borde ligga nära sanningen då de förefaller vara bilder från menyn i bilen.
Blir spännande. Premiär i Paris? Bara att vänta tills den kommer i konfiguratorn och leka lite. Blir nog perfekt timing, ska beställa kring årsskiftet.
Hoppas på lite nya färger på faceliften. På ett tyskt forum påstår sig någon ha sett en honey yellow golf som evt ska kunna vara en faceliftbil. Kommer SC (snälla VW sverige, återta "Variant" istället) i superläckra habanero orange kan jag knappt vänta!
Gillar inte att alla vred och reglage ersätts med touchscreen, tycker det är bra som det är nu.
Håller helt med. Jag har inget emot att entertainment displayen/radiodelen är touch, men vissa reglage vill jag ha analoga för att det helt enkelt är enklare att justera utan för mycket fokus från vägen.
Då var den officiell. Bjuder inte på några större överraskningar direkt.
Onlinetjänsterna med Security & Service är trevligt, likt Volvo on call. Och trevligt att ACC-radarn har flyttat upp bakom VW-emblemet igen. Är dock lite tveksam till nya infotainmentsystemet och dess touchknappar. Fippligt och ännu mer flottfläckar på högglanssvarta detaljer att störa sig på
Inga priser släppta ännu den går ej att bygga ihop faceliften än heller.
Tänk om dom kunde släppa en 4wd Gti som ett billigare alternativ till golf R ska skicka det till Jultomten
Tror ni att även Alltracken uppdateras på samma sätt inom det närmsta halvåret?
Grymt svårt att svara på.
Min högst personliga gissning är att just Alltrack får överleva något år till eller två innan den får en facelift. Den är ju trots allt bara strax över ett år gammal på marknaden.
Grymt svårt att svara på.
Min högst personliga gissning är att just Alltrack får överleva något år till eller två innan den får en facelift. Den är ju trots allt bara strax över ett år gammal på marknaden.
Ja, den är så ny ja. Lätt att glömma bort.
Min spontana reaktion på faceliften är "Ok.". Det som känns mest hoppfullt är att belysningen kan få en kvalitetshöjning i och med LED. Nya infotainment kan jag klara mig utan, tycker dagens räcker gott och väl, och jag föredrar nog riktiga knappar istället för touch.
Digitala hastighetsmätare är förvisso coolt, men för t ex Passaten måste man väl dessutom välja dyraste navi-systemet, vilket låter väl dyrt. Hade varit intressant att se en mer lågspecad version, typ Masters eller GT på presskonferensen för att se om dessa uppdaterats interiört förutom den nya skärmen. Borde väl dyka upp i VWs konfigurator inom ett par veckor antar jag