rokks
Golf 4 V6 4Motion -02 Ort: Ljusdal |
| Ons 23 jan 2008 21:00 |
|
Hallå hallå. Igår "vek" sig hjulupphängningen på höger bak för mig. letade runt bland kvitton i bilen och fann då papper om att liknande har hänt på vänster bak för tidigare ägare, där står att stag, krängningshämmare, länkarmar etc fick bytas. Tänkte då fråga om detta är vanligt?
Bilen är rejält sänkt och nån sa att det påverkar en hel del. Så hur pass vanligt är det egentligen med sänkta bilar?
Bilen är ju lagom snygg just nu, ser handikappad ut
|
|
Bobo
Golf 6 R -10 Ort: Uppsala |
| Ons 23 jan 2008 22:53 |
|
| Tror inte det är så vanligt, men visst är bilen ordentligt sänkt tar den väldigt mycket mer stryk.
|
|
rokks
Golf 4 V6 4Motion -02 Ort: Ljusdal |
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|