Tanken har slagit mig nu i efterhand när jag haft bilen ett tag, varför finns det inget som helst instegsskydd på Golf 7 i Sverige, när det verkar finnas i andra länder?
Någon som vet om det finns någon som säljer instegsskydd i plast/gummi för eftermontering till Golf 7?
På min f.d Golf 4 så fanns det ett bra instegsskydd i plast/gummi, åtminstone fram, bra de gånger man missade att lyfta på fötterna ordentligt på väg in/ut till/från bilen....
Lånade några Blocket-bilder på Golf 4 som visar instegsskyddet:
I tillbehörskatalogen för Golf 7 så kan man utanför Sverige köpa aluminium-list-logga att montera på sitt plast/gummi instegsskydd (som åtminstone jag inte har)
Hittade den här varianten på instegsskydd att eftermontera, men känns lite väl "blaffig", skulle bara vilja ha skydd den övre delen, som på min fd.Golf 4, och svårt hitta några omdömen kring firman i fråga....
Ja, på kofångaren vill man nog ha en snygg skärning som följer den krökta linjen Vet inte om VW har någon formskuren där?
Hej
Pratade med Ditec igår och de har skydd som är formskurna 350:- per dörr monterat och klart inkl moms.
950:- för bakluckan.
Finns svart matt, kolfiber och transparent.
Firefox stöder inte Silverlight längre , säkert ett par år sedan det togs bort ,har du inte uppdaterad Firefox? inte heller Microsoft Edge funkar .
Som nämns ovan så skall silverlight funka med Explorer , ni som har Win 10 kan söka i sökfunktionen och installera det på datorn , obs att ni då måste godkänna Bing som sökmotor , kan ju givetvis tas bort , men Känns bara onödigt jobb, VW får väl följa med utvecklingen istället , känns så 2014.