creasy
Golf 7 Ort: Norrköping |
| Sön 08 okt 2017 19:32 |
|
| Det helt surt som en vatten pöl under passagera sidan bil mattor. Någon som har haft problemet ? De byte givare och spjäl motor till Ac på passagera sidan. Min tanke det är avrinning till ac har läckt ut i bilen.
|
|
VWberoende
Golf 7 SC GT 2018 Ort: Avesta |
|
creasy
| Mån 09 okt 2017 21:39 |
|
| Jag förstår du arg. Det inget kul när det kommer rost på bilen.. Inget kul på en bil som är en vecka gammal 😰😨. Jag har ingen motorvärmare på bilen. Jag lämnade in bilen idag efter bråk. De tror det framrutan som inte är tät heller läcker in friskluft filter. De spräckt min fram ruta när de skulle ta loss in backspegeln för några år sen. De de själva satte dit ny framruta. Vi får se vad de kommer fram till.
|
|
creasy
| Tor 12 okt 2017 21:52 |
|
| creasy skrev: | | Jag förstår du arg. Det inget kul när det kommer rost på bilen.. Inget kul på en bil som är en vecka gammal 😰😨. Jag har ingen motorvärmare på bilen. Jag lämnade in bilen idag efter bråk. De tror det framrutan som inte är tät heller läcker in friskluft filter. De spräckt min fram ruta när de skulle ta loss in backspegeln för några år sen. De de själva satte dit ny framruta. Vi får se vad de kommer fram till. | . Det läckte in i tre högtalar i bilen. Jag tycker konstig det finna avrinning i dörrar.
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|