lndv
Golf 7 Alltrack Ort: Karlstad |
| Tor 03 maj 2018 21:01 |
|
Hej!
Jag undrar vad ni tycker om att listen till sidorutan längst bak har släppt i hörnet. Kollade med verkstan och de hävdar att det ej är onormalt och går ej på garantin.
Har ni liknande? Tror ni den går att limma tillbaka?
Foto: https://imgur.com/4Pvf2pL
|
|
makke1
Ingen VW Ort: Trollhättan |
| Fre 04 maj 2018 11:20 |
|
| lndv skrev: | Hej!
Jag undrar vad ni tycker om att listen till sidorutan längst bak har släppt i hörnet. Kollade med verkstan och de hävdar att det ej är onormalt och går ej på garantin.
Har ni liknande? Tror ni den går att limma tillbaka?
Foto: https://imgur.com/4Pvf2pL |
Kolla med en annan verkstad, vet att det kan skilja på bedömningen på vad som går på nybilsgarantin mellan olika verkstäder.
|
|
lndv
Golf 7 Alltrack Ort: Karlstad |
| Fre 04 maj 2018 11:39 |
|
Det är där man köpt bilen som ska avgöra. Men enligt verkstadschefen så år det inte limmat där utan rutan är limmad längre in. Bara att den tappat formen. Så ingen åtgärd om det inte skulle bli värre.
Frågan är om man kan ”forma” den rätt igen.
|
|
Pensionären
Golf 7 GT 140 R-line -15 Ort: Västerås |
| Fre 04 maj 2018 15:38 |
|
| lndv skrev: | Det är där man köpt bilen som ska avgöra. Men enligt verkstadschefen så år det inte limmat där utan rutan är limmad längre in. Bara att den tappat formen. Så ingen åtgärd om det inte skulle bli värre.
Frågan är om man kan ”forma” den rätt igen. |
Jag tycker att du ska åka in till Ryds Glas och höra med dom!
|
|
makke1
Ingen VW Ort: Trollhättan |
| Fre 04 maj 2018 21:26 |
|
| lndv skrev: | Det är där man köpt bilen som ska avgöra. Men enligt verkstadschefen så år det inte limmat där utan rutan är limmad längre in. Bara att den tappat formen. Så ingen åtgärd om det inte skulle bli värre.
Frågan är om man kan ”forma” den rätt igen. |
Är det nybilsgaranti kan du använda vilken märkesverkstad som helst. Om inte är det säljande företag som du skriver.
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|