Fastfreddiedeeb
Golf 1 GLS CAB 1980 Ort: Haparanda |
| Tis 08 maj 2018 10:38 |
|
Jag har just sattit på mina nyköpta däck(2200kr)på min golf 1 cab från 1970.
Däcken är 14” 165/50, märker nu att däcken ser ganska små ut och det finns för mkt luft
i hjulhuset. Så vad gör jag?
1. Ska jag sänka bilen? Isf hur många mm tror ni skulle passa?
2. Köper jag nya däck? Isf vilken storlek tror ni är bra?
[/gallery]
|
|
Jon@s
Golf 2 x 6 Ort: Orsa |
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|