Don tomaso
Golf 7 Alltrack TDI-17 Ort: Båstad |
| Lör 16 jun 2018 17:43 |
|
| Hur raderar man telefoner som är tillagda i Composite media? Jag får upp fg. ägares telefoner i listan där min egna är med. Står i manualen att man ska klicka på "användarprofil" för att radera men när jag gör detta så ploppar bara min telefon upp.
|
|
Mranderz
Tiguan GT 190 4M R-line Ort: Karlstad |
| Sön 17 jun 2018 7:57 |
|
| I inställningar för Bluetooth bör du kunna välja kopplade telefoner och där radera dem. Gjorde jag innan jag sålde min trafikskolegolf.
|
|
Don tomaso
| Sön 17 jun 2018 15:16 |
|
| Yes, nu hittade jag! Tack för hjälpen!
|
|
candyweiss
Donator 100
Tiguan II 2.0 tsi Ort: Svedala |
| Sön 17 jun 2018 15:29 |
|
| Mranderz skrev: | | I inställningar för Bluetooth bör du kunna välja kopplade telefoner och där radera dem. Gjorde jag innan jag sålde min trafikskolegolf. |
Behöver man göra det också när man byter telefon, radera innan man kopplar upp den nya telefonen?
|
|
Don tomaso
| Sön 17 jun 2018 15:56 |
|
| candyweiss skrev: | | Behöver man göra det också när man byter telefon, radera innan man kopplar upp den nya telefonen? |
Den har minnesplatser för flera telefoner. Den ansluter till iaf. 2 telefoner (min och frugans). Sedan är den ena telefonen prioriterad, den andra visas i nederkant och ett klick på denna så skiftar man så den andra blir prioriterad. Jag vet dock inte om det kommer ljud i högtalarna om den icke-prioriterade telefonen ringer, men det borde det göra då dess ikon finns på skärmen och den är kopplad till stereon samtidigt.
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|