Forum - Golf 7 (13-19) - Radera telefon?

Don tomaso
Golf 7 Alltrack TDI-17 Ort: Båstad
Lör 16 jun 2018 17:43 Svara med citat
Hur raderar man telefoner som är tillagda i Composite media? Jag får upp fg. ägares telefoner i listan där min egna är med. Står i manualen att man ska klicka på "användarprofil" för att radera men när jag gör detta så ploppar bara min telefon upp.
Mranderz
Tiguan GT 190 4M R-line Ort: Karlstad
Sön 17 jun 2018 7:57 Svara med citat
I inställningar för Bluetooth bör du kunna välja kopplade telefoner och där radera dem. Gjorde jag innan jag sålde min trafikskolegolf.
Don tomaso
Sön 17 jun 2018 15:16 Svara med citat
Yes, nu hittade jag! Tack för hjälpen!
candyweiss
Donator 100 Tiguan II 2.0 tsi Ort: Svedala
Sön 17 jun 2018 15:29 Svara med citat
Mranderz skrev:
I inställningar för Bluetooth bör du kunna välja kopplade telefoner och där radera dem. Gjorde jag innan jag sålde min trafikskolegolf.

Behöver man göra det också när man byter telefon, radera innan man kopplar upp den nya telefonen?
Don tomaso
Sön 17 jun 2018 15:56 Svara med citat
candyweiss skrev:
Behöver man göra det också när man byter telefon, radera innan man kopplar upp den nya telefonen?

Den har minnesplatser för flera telefoner. Den ansluter till iaf. 2 telefoner (min och frugans). Sedan är den ena telefonen prioriterad, den andra visas i nederkant och ett klick på denna så skiftar man så den andra blir prioriterad. Jag vet dock inte om det kommer ljud i högtalarna om den icke-prioriterade telefonen ringer, men det borde det göra då dess ikon finns på skärmen och den är kopplad till stereon samtidigt.