Forum
Galleri
Shop
Bli medlem
Logga in
Sök
Hjälp
Medlemslista
Regler
Forum
-
Golf 4 (98-04)
- Mittkonsol mk4
16v_gti
Golf 2 Gti Tdi -84
Ort: Ryd
Ons 30 jan 2008 22:53
Ska sätta i en mobilhållare i mina hål jag har i mittkonsollen.
Hur får jag loss den högra delen av mittkonsollen?
Kör: Golf Gti Tdi -84
Bobo
Golf 6 R -10
Ort: Uppsala
Tor 31 jan 2008 1:06
Det är inte lätt, den sitter fast på något skumt sätt, vet att vissa tom tagit sönder fästet längst ner, vet faktiskt inte hur man kommer åt det, jag prova en gång men gav upp, hittade det jag sökte så behövde aldrig lossa den
PUH
VW Passat 1.8T 05a
Ort: Nyköping
Tor 31 jan 2008 8:36
Vilka hål.Menar du hela högra sidan
Håller stumt när du kör om
16v_gti
Golf 2 Gti Tdi -84
Ort: Ryd
Tor 31 jan 2008 12:35
Ja eller så jag kommer åt på insidan där?
Kör: Golf Gti Tdi -84
Forumet för oss som älskar Volkswagen