Efter oljebyte har jag fått en massa vit kleg på påfyllnings locket på min 1.6 8v..
Jag vet att det kan vara toppacknigen som gått men hoppas verkligen inte att det är det som gäller någon som
haft samma problem ? grenröret läcker oxå lite kan det medföra att det blir mer kondens ??
Kanske kan vara något helt annat men ville kolla här innan jag skickar iväg bilen..
Mvh Tobster
Vill du ha en blank bil?
Rekondar i Helsingborgs området
Nå mig på: 0704-411052
Får pröva att rengöra ventilkåpan verkar dock inte vara så enkelt på min motor som det var på min förra bil ;P. brukar alltid stå på tomgång en stund innan jag kör så motorn blir nästan alltid genomvarm..
Vill du ha en blank bil?
Rekondar i Helsingborgs området
Nå mig på: 0704-411052