Forum - Volkswagen Passat - Kupébelysning

Krazze
Passat 7 Tdi Ort: Katrineholm
Lör 06 mar 2021 9:32 Svara med citat
Lampan i taket i bagaget har + 12v på båda sladdarna.
Bytte glödlampa o råkade få en liten kortslutning.
Nu funkar inte belysningen. Jo då lampan är hel.
maxmsm
Golf 4 2,0 BI FUEL -03 Ort: Helsingborg
Lör 06 mar 2021 17:56 Svara med citat
Krazze skrev:
Lampan i taket i bagaget har + 12v på båda sladdarna.
Bytte glödlampa o råkade få en liten kortslutning.
Nu funkar inte belysningen. Jo då lampan är hel.


Har du bytt säkringen?
Krazze
Passat 7 Tdi Ort: Katrineholm
Ons 10 mar 2021 17:00 Svara med citat
Japp den är hel eftersom dom andra lamporna lyser. Har inte hittat eller förstått att den har en egen säkring.