Krazze
Passat 7 Tdi Ort: Katrineholm |
| Lör 06 mar 2021 9:32 |
|
Lampan i taket i bagaget har + 12v på båda sladdarna.
Bytte glödlampa o råkade få en liten kortslutning.
Nu funkar inte belysningen. Jo då lampan är hel.
|
|
maxmsm
Golf 4 2,0 BI FUEL -03 Ort: Helsingborg |
| Lör 06 mar 2021 17:56 |
|
| Krazze skrev: | Lampan i taket i bagaget har + 12v på båda sladdarna.
Bytte glödlampa o råkade få en liten kortslutning.
Nu funkar inte belysningen. Jo då lampan är hel. |
Har du bytt säkringen?
|
|
Krazze
Passat 7 Tdi Ort: Katrineholm |
| Ons 10 mar 2021 17:00 |
|
| Japp den är hel eftersom dom andra lamporna lyser. Har inte hittat eller förstått att den har en egen säkring.
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|