Lödde
Golf 7 GTE Ort: Karlstad |
| Sön 28 nov 2021 22:28 |
|
Har en Golf GTE - 16 som jag har haft ett drygt år. När jag köpte bilen så skickade handlaren med en bagagerumsmatta i plast som såg väldigt fin ut. Ända tills det var dags att använda den...
Det visade sig att den var halkigare än nysåpad blankis, finns absolut ingenting som ligger still på den, så den hamnade raskt i garaget.
Inser nu att nålfiltsmattan är ett elände att hålla ren, så jag letar efter en matta där mina pryttlar inte åker kana i varje sväng, kanske någon form av gummimatta?
Är det någon här som kan rekommendera en lämplig matta?
/Hälsningar Claes
|
|
Mranderz
Tiguan GT 190 4M R-line Ort: Karlstad |
| Mån 29 nov 2021 17:29 |
|
| Svenska Amazon ger dig många fina förslag till bra pris!
|
|
candyweiss
Donator 100
Tiguan II 2.0 tsi Ort: Svedala |
| Mån 29 nov 2021 17:39 |
|
| Ebay har också några att välja på.
|
|
Lödde
| Tis 30 nov 2021 18:42 |
|
Tack för svar. Jo jag har hittat ett antal mattor på olika sajter, problemet är bara att veta vilken kvalitet det är. Har ingen lust att köpa ytterligare en halkig matta , så jag tänkte mer om någon har testat en variant som fungerar bra.
En matta där grejorna inte åker omkring hela tiden.
/Hälsningar Claes
|
|
Pops
Ingen VW Ort: Malmö |
| Tis 30 nov 2021 20:00 |
|
| Har en "cool liner" från Jspec i min V60. Grymt bra, inget glid alls. Har sett varumärket hos andra handlare också.
|
|
Lödde
| Tor 02 dec 2021 10:24 |
|
| Pops skrev: | | Har en "cool liner" från Jspec i min V60. Grymt bra, inget glid alls. Har sett varumärket hos andra handlare också. |
Tack för tipset!
Ska kolla den.
/Hälsningar Claes
|
|
ollefisk
Golf 7 Alltrack Ort: Karlstad |
| Tis 08 mar 2022 12:58 |
|
| Lödde skrev: | Tack för tipset!
Ska kolla den.
/Hälsningar Claes |
Finns på Ilanda, jag får också se vad de har.
|
|
Lödde
| Tis 08 mar 2022 16:24 |
|
Kollade hos Jspec ,men hittade ingen som passade min modell. Blev en Rubbasolmatta från Mekster till slut.
Den funkar alldeles utmärkt.
/ Hälsningar Claes
|
|
GROBARI
Golf 7 R mk7 Ort: Halmstad |
| Mån 28 mar 2022 21:22 |
|
Hej allihopa,har sökt länge efter gummimattor till min golf r med r-logga,men helt omöjligt o hitta på nätet
😬Nån som kan hjälpa mig?Tacksam för svar!
|
|