Säkringen till min instrumentpanels belysning gick för några dagar sedan sönder på min VW Golf 1.4 -00.
Jag bytte ut den och fick igång belysningen igen helt utan problem. Däremot har min varningslampa till airbagen börjat lysa och jag vet inte riktgit vad det kan vara som är fel.
Någon som har något tips om vad det kan vara för något? Kan det ha gått fler säkringar än bara den till instrumentbelysningen?
Då är ju självklart min följdfråga villket av jordens alla säkringar är det som går till airbagen eftersom det inte står på mitt fusecard eller i handboken.