den lilla lampan vid knappen för dörrlåset blinkar normalt sett när bilen är låst.
Dessutom brukar låset göra "två ljud" när man låser (drar ner knappen och sedan gör det ett ljud till).
Nu har lampan slutat blinka och låset gör bara "ett ljud" när man låser.
Vad kan detta bero på? Måste man oroa sig?
/Holger
polomannen Moderator Donator 25 Golf 3 VR6 ZR POLO RTS Ort: Stockholm
Tis 01 apr 2008 20:43
Felet kan ligga i vä-dörr låskista.
Alla dörrar har eget styrdorn.