Forum - Golf 4 (98-04) - VW Bora: Elfel?

Holger
Golf 4 Bora 2001 Ort: Utomlands
Tis 11 mar 2008 9:28 Svara med citat
Hej,

den lilla lampan vid knappen för dörrlåset blinkar normalt sett när bilen är låst.
Dessutom brukar låset göra "två ljud" när man låser (drar ner knappen och sedan gör det ett ljud till).
Nu har lampan slutat blinka och låset gör bara "ett ljud" när man låser.

Vad kan detta bero på? Måste man oroa sig?

/Holger
polomannen
Moderator Donator 25 Golf 3 VR6 ZR POLO RTS Ort: Stockholm
Tis 01 apr 2008 20:43 Svara med citat
Felet kan ligga i vä-dörr låskista.
Alla dörrar har eget styrdorn.

POLO RTS
GOLF VR6-ZR
GOLF VR6-94
GOLF GTI SPECIALL
GOLF CL-93

http://www.racimax.com/
VW/WIR LIBEN DAS AUTOS
VW/Audi tekniker på heltid.
Holger
Golf 4 Bora 2001 Ort: Utomlands
Tis 01 apr 2008 21:59 Svara med citat
Usch! Låter dyrt!