Forum - Golf 4 (98-04) - Innerbelysning Förar dörr.

Liwgren
Golf 4 GTI 2003 Ort: Malmö
Sön 09 mar 2008 14:39 Svara med citat
Min innerbelysning funkar inte i förar dörren, men den funkar på de andra dörrarna, jag har nyligen upptäckt att kontakten till bagageluckan har ärjat igen, och kontakten slutat fungera. Vet någon vad de kan vara för fel på förardörren?

Mvh Liwgren
VW_Fantasten
VW Passat 1,8T Ort: Östra Göinge
Sön 09 mar 2008 16:11 Svara med citat
Låskistan är nog kass i din dörr

www.vwfantasten.se
www.garaget.org/vw_fantasten
Golf Gti Turbo -99
Golf Gti 12v
Passat 1,8T -03
Liwgren
Golf 4 GTI 2003 Ort: Malmö
Sön 09 mar 2008 18:02 Svara med citat
VW_Fantasten skrev:
Låskistan är nog kass i din dörr



A fan, vad kan en sådan kosta tror ?
VW_Fantasten
VW Passat 1,8T Ort: Östra Göinge
Sön 09 mar 2008 21:14 Svara med citat
Liwgren skrev:
A fan, vad kan en sådan kosta tror ?


den kostar runt en tusing

www.vwfantasten.se
www.garaget.org/vw_fantasten
Golf Gti Turbo -99
Golf Gti 12v
Passat 1,8T -03
Liwgren
Golf 4 GTI 2003 Ort: Malmö
Mån 31 mar 2008 10:40 Svara med citat
VW_Fantasten skrev:
den kostar runt en tusing


De är ett mekaniskt fel i låskistan, Hade sönder hela och fick märkte detta, så jag tvättade hela och smörjade upp den igen, satt med den i handen kopplad i till innerbelysningen, och den funkar perfekt. Sen sätter jag ihop dörren när jag då prövar, så funkar dne inte igen, den funkar ibland, 2 gånger av 8 kanske. Jävligt märklig sak..