Forum - Golf 4 (98-04) - Hjälp, termostat Golf V5 2.3 150hk 2000

Kimpa
Golf 4 V5 Ort: Västerås
Sön 06 apr 2008 10:01 Svara med citat
Hej.
Har sökt igenom motorutrymmet nu massor men hittar ej vart termostaten sitter.
Nån som kan säga vart den sitter, eller till och med kanske har en bild.

Tack på förhand !


MVH Kim

Kimpa @ Västerås