Precis som texten ovan så har jag problem med att bilen indikerar på att helljuset lyser hela tiden men det gör den inte. Kan inte blinka med spaken heller.
Har provat bytt ljusomkopplaren och kopplat ur blinkersspaken men lampan fortsätter indikera på helljuset.
Snälla kan nån hjälpa mig?
/EvilEyeR
polomannen Moderator Donator 25 Golf 3 VR6 ZR POLO RTS Ort: Stockholm
Lör 10 maj 2008 0:13
Felet kan sitta i din kombi instrument.
Testa kopplar bort minus polen på batteri och låt den stå ett tag utan ström.
Skulle felet vara tillbak när du sätter på strömen så får du nog kolla upp kombi instrumentet.