Min fru körde över tösens Bobbycar och den kilades fast vid vevaxelhjulet.
Detta gjorde att remmen trycktes ur sitt spår och sitter nu och gnider mot motorn.
Det gnisslar och luktar brännt gummi.
Så hur lossar jag remmen så att jag kan få den på rätt spår igen?
Tacksam för svar
polomannen Moderator Donator 25 Golf 3 VR6 ZR POLO RTS Ort: Stockholm
Lör 10 maj 2008 0:07
Du har remspännare på den använd 17 ring nyckel sätt på spännaren och dra det på sidan sen kan du lyfta av remmen.