crowbarman
Golf 3 variant tdi Ort: Uddevalla |
| Lör 03 mar 2012 15:49 |
|
Hejsan ska eventuellt införskaffa mig en TDI 1,9 L. Jag undrar bara vad en sådan drar milen, och vad ni har för erfarenheter av en sådan bil. Är det några kända problem med denna motorn, eller modellen eller bilen?
Glad för snabbt svar=)
Mvh
Nymedlem
|
|
gson76
Golf 3 1,9TDI -96 Ort: Bengtsfors |
| Sön 04 mar 2012 9:45 |
|
Har en golf tdi -96 variant. Långkörning ligger jag på 0.42-0.45 l/mil i laglig fart.
Har inte haft några problem med min,haft den i drygt 1år
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|