Jimb0
Golf 4 1,8 -99 Ort: Umeå |
| Ons 21 maj 2008 15:14 |
|
Jag undrar är det svårt att montera motorvärmare på en Golf GTi IV -00 ???
Vet nån vad det skulle kosta jag kollade på MECA och där skulle allt kosta 2600kr utan montage nån som vet vad det kostar att lämna in den och få det gjort??
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|