När jag kör och åker i ett gupp t.ex så låter det som att det är järn mot järn som slår mot varann framme vid fälgarna... Bara just vid gupp eller dyligt som om att något sitter löst? Vad kan det vara? Nån som varit med om detta? Har tittat drivaxlarna och dom är jättefräscha! Drivknutarna är det inte heller... Fattar inte vad det kan vara!?
Alltså... nu är jag inte så jätteseriös och tror att detta är svaret på dina problem, men jag är helt sanningsenlig.
Jag har under flera dagar undrat vad det är som skramlar (metall mot metall) från mitt vänstra hjulhus. Jag har hela tiden tänkt "undra vafan det kan vara. Inte en till stor grej bara".. hehe... Men igår när jag åkte runt och funderade på det... så kom jag på att det så klart är kåpan på fälgen som inte är ordentligt dit skruvad Ska skruva dit den när jag kommer ihåg det
Hoppas du får ordning på ditt problem! Ledsen att jag inte kunde hjälpa dig!
Alltså... nu är jag inte så jätteseriös och tror att detta är svaret på dina problem, men jag är helt sanningsenlig.
Jag har under flera dagar undrat vad det är som skramlar (metall mot metall) från mitt vänstra hjulhus. Jag har hela tiden tänkt "undra vafan det kan vara. Inte en till stor grej bara".. hehe... Men igår när jag åkte runt och funderade på det... så kom jag på att det så klart är kåpan på fälgen som inte är ordentligt dit skruvad Ska skruva dit den när jag kommer ihåg det
Hoppas du får ordning på ditt problem! Ledsen att jag inte kunde hjälpa dig!
Jaha Ja nu hade du det lätt för dig egentligen =P Men jag har dock inga kåpor på mina fälgar =( Tro vad det kan vara =(
Hehe...känner igen de där.... skulle försöka fixa bromsarna på mina, och öppnade bromstrummorna bak... sen hör man de där klonkandet i gropar.. o guppigväg... metall mot metall... får väl öppna trumman igen o se om jag glömde skruva åt någonting... medans sambon tycker de kommer frammifrån så tycker jag att de kommer bakifrån :S weird... e ju iaf på hennes sida, får försöka felsöka de lite mer ordentligt, återkommer vid eventuellta framgångar