Forum - Golf 3 (92-99) - Ljuskombination med angel eyes?

jeep_tom
VW Typ 1 Dune Buggy Ort: Sundsvall
Tis 12 aug 2008 0:16 Svara med citat
Har införskaffat angel eyes till flickvännens golf nu. Så väntar på att få hem dessa från tyskland.

men jag skulle vilja veta hur det fungerar med ljuskobinationen med angel ayes på mk3? Hel/halv ljus? Är det både hel och halv i angel eyes, eller måste de tex kombineras på ena eller andra sättet med dimlysen? Är helt grön på detta område jag så Anxious Så kulle görna uppskatta en förklaring på hur det hela ligger till Angel
Ausinsch
Golf 3 1.8 CL Ort: Nacka
Tis 12 aug 2008 0:27 Svara med citat
Vad jag har fattat är angel eyes belysningen istället för parkeringsljus.. men jag kan ju också vara helt grön på området..vem vet..
Suomela
Golf 3 CL -96 Ort: Gävle
Tis 12 aug 2008 1:13 Svara med citat
Angeleyes är parkeringsljuset, dimljusen kan du ju koppla på en egen knapp... så har jag.
Bild
Mobeerg
Ingen VW Ort: Linköping
Tis 12 aug 2008 8:03 Svara med citat
Men det finns ju halv / heljus som man kan använda.

Aavars,manligt!
jeep_tom
VW Typ 1 Dune Buggy Ort: Sundsvall
Fre 15 aug 2008 22:20 Svara med citat
Fick hem angel eyesena idag och har kopplat in dom nu. Kopplade så att själva ringarna lyser tillsammans med positionslyset/parkeringsljuset. Hoppas på att detta skall fungera bra Smile Dinlysen finns inte så detta behövde jag inte dry mig om på bilen så Regular Smiley

Var för övrigt mkt enklare att koppla in än jag trodde. enda man behövde dra el till var ju ringarna, och det drog jag via ett relä så Regular Smiley